Wings of Destiny

duminică, 3 ianuarie 2010

Trairi adanci

E noapte. E intuneric. Foarte intuneric........
Alearga copile!!!!!! Alearga printre vise, printre amintiri si printre ganduri. Cauta-ti fiinta pierduta. Gaseste-o undeva, in cineva, cumva.............. (Moto)

......................................
Se aud pasi in jurul meu, iar eu ma trezesc undeva, intr-un loc cunoscut  de foarte mult timp , care inca mai are multe secrete pentru mine. Sunt un simplu observator insa ma implic direct in actiunile mele pentru ca semenii sa nu ma distruga. In fiecare zi fac exercitii de echilibristica pe firul vietii care pare infinit desi se sfarseste repede. Ma uit cu parere de rau inainte si te zaresc. Tu esti probabil o lumina la exterior , dar interiorul ti-este plin de pacat si negura desi nu vrei sa recunosti. Gratia ta omoara totul din jur. Esti cea mai frumoasa floare care le face pe toate celelalte sa ofileasca. Esti cea mai luminoasa raza de soare care distruge intregul univers. Esti paradisul infernal, esti tortura dulce a sufletelor, esti pasiunea mea cumplita.... Te privesc fara a intelege ca ma ucizi cu fiecare cuvant, fiecare zambet, fiecare privire pe care mi-o arunci cu nepasare si ignoranta.
Multi ti-ar datora viata...... dar vai de tine caci si tu i-o datorezi cuiva.......
I-o datorezi celui de care te temi insa iti ascunzi frica intr-un zambet fals si plin de marsavie.
Acel suflet, care-i tulbura pe toti este insusi intunericul, nimicnicia si groaza. Acel suflet te iubeste pentru ca tu esti intruchiparea sa in miniatura. Te iubiste si ti-o arata insa intr-un fel mai distant si mai rece pentru a nu fi observat. Nu vrea sa se tradeze fiindca in fata noastra, a tuturor nu are sentiminte. Sau cel putin nu ar trebui sa aiba. Dar avand in vedere faptul ca nu exista crima perfecta, nici genocid interior perfect nu exista, asadar, cel mai malefic dintre suflete a cazut prada dragostei pentru tine.
Te bucuri in liniste de acest lucru fiindca stii ca nu te va mai expune nimeni la pericole. Te protejeaza teama celorlalti observatori ca mine.
Ma fascinezi, ma omori zi de zi pentru a ma reinvia si a ma face sa te privesc desi vreau sa te uit. Poate ca eu nu te ador insa vreau sa te cunosc mult mai bine. Asta spun eu inainte de a ma pierde in tine. Asa voi spune si maine dupa ce ma vei fi omorat inca o data. Traiesc doar fizic, ma consider unul dintre supravietuitori, insa sufletul meu este mort datorita tie, lumina mea intunecata.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu