Wings of Destiny

miercuri, 20 ianuarie 2010

Atentie........!!!!

DRAGA SCRIITORULE SI DRAGA DIVA,
Ce inseamna oare acest imperativ? La inceput suna ca si vocea mamei sau a matusii care vazandu-te prins  prea tare in ganduri, in lectura unei carti sau poate in scrisul unei postari asa cum fac eu in acest moment iti striga pe un ton ascutit si strident :''ATENTIE!!!!!''
In al doilea rand se poate intampla ca aflandu-te pe strada cineva nu se stie cum sa te loveasca accedental, sau nu-mi spune ca  nu ti-a cazut ceva din geanta sau ca ai trecut printr-un loc neasigurat, ca era sa te calce  vreo masina sau alte evenimente pe care nu le pot enumera acum datorita lipsei de timp si spatiu. Asadar, spune-mi : nu a strigat nimeni dupa tine :''ATENTIE!!!!!!'' Chiar nu s-a intamplat? Daca esti una dintre putinele persoane care inca nu au patit-o ai sa vii la mine ferm convins/a si ai sa-mi spui cu o voce vie si un zambet trufas pe buze ''Mie nu mi-a spus-o nimeni in veci!''
Sa fie oare asa? Nu! Nu e asa. Daca chiar exista vreun asemenea caz, ei bine tot nu ai cum sa negi adevarul. Cel / cea care ti-a atras atentia esti tu insuti/ insati.
Se intampla ca oamenii sa fie daruiti de la natura pe langa instinct si cu ratiune si pe langa alte lucruri cu un creier mult mai mare decat al altor necuvantatoare. In interior exista si o parte pe care tu nu o controlezi. Acesta este subconstientul care lucreaza atat cu instinctele de autoaparare cat si cu prelucrarea gandurilor tale de peste zi si transformarea lor in vise peste noapte. Aceasta particica, foarte intens studiata de savanti, a carei logica insa nu s-a descoperit este sursa ta de prevenire a pericolului. Unele dintre premonitii de acolo vin. Unele din lucrurile pe care le faci inainte de a gandi tot aceeasi sursa o au, iar tu nu-ti dai exact seama daca ai fost prezent cu totul atunci cand ai luat hotararea respectiva.
Acum te voi intreba din nou:
''Nu ti s-a intamplat vreodata sa te frigi accidental la mana, sa simti ca se apropie o primejdie, sa ai o senzatie de neincredere in preajma unor oameni, sa fii pur si simplu stupefiat de propriile tale actiuni?''Ei bine, daca intr-adevar ai ratiune nu ai cum sa spui nu.
Astfel subconstientul iti spune ''ATENTIE!!!''daca ai nevoie de acest sfat.
Prin aceasta teorie am vrut de fapt sa scot in evidenta faptul ca in aceasta lume omul este pe cont propriu. Pana ca altii sa te cunoasca, tu esti stapan pe gandurile tale. Pana ca altii sa-ti spuna ca esti in pericol, neuronii tai actioneaza primii. Pana ca altii sa faca ceva pentru tine, creierul tau va fi gazit deja o solutie, iar pana ca altii sa-si faca impresii despre tine tu stii in subconstient ceea ce esti cu adevarat.
Mi se spune ca atunci cand fac compuneri ar trebui sa tai sfarsiturile sau ca pur si simplu acestea sunt penibile.
Va rog sa aflati de la mine ca:
-Nu scriu numai fictiune
-Scriu cat vreau, cum vreau si ce vreau
-Nu oblig pe nimeni sa-i placa fiindca eu scriu pentru ca inima mea sa-si gaseasca linistea
-Creierul meu ma coordoneaza si imi da idei pentru scris (repet creierul meu si nu al altuia caruia i-asi putea scrie ce doreste doar pentru a ma favoriza)
-Cu asta e clar ca am cel putin un neuron in plus fata de altii
Asa ca ATENTIE!!! Fii tu ca alt fel o sa se supere creierul tau pe tine si n-o sa te mai asculte. El a fost conceput cu numele tau si trasaturile tale. Oricat ai vrea nu ai cum sa-l modifici. ATENTIE!!! la ce scrii dar mai ales la persoanele pe care vrei sa le impresionezi.
A DUMNEAVOASTRA PE VECI CU COMPLIMENTE SI RESPECT,
PAINKILLER- RENEGADE GODDESS
P.S.
-Scrisoarea este expediata din VALHALLA iar eu aici m-am regasit, daca doriti puteti veni insa trebuie sa va pregatiti fiindca aici nu avem piscina si mall. Ne pare rau dar Odin a pus doar un cablu pentru internet asa ca trebuie sa va rezumati la atat.
-Criticati compunerea asta daca vreti fiindca sincer nu ma supar. Creierul meu a fost de acord cu ea asa ca nu ma veti rani. De fapt m-as bucura ca a mai existat unul pe lumea asta care a tras cu ochiul la ea indiferent de faptul ca i-a placut sau nu.
-(pentru scriitor) Daca vii in Valhalla vezi ca nu avem de unde sa-ti oferim zeitati grecesti. Ne pare rau alea-s in Olimp.
-(pentru diva) Daca tu vei veni la noi in Valhalla sa stii ca Sleipnir (uriasul care te va duce pana acolo) nu transporta genti cu haine si incaltaminte asa ca ia-ti si tu ce ai la nimereala dar nu sta cinci ore cautandu-ti imbracamintea perfecta ca nici Sleipnir nici Odin nu vor sta dupa tine.
Cam lung acest P.S.dar totusi I LOVE YOU!
Painkiller

P.P.S (ca sa nu uit)
Regula de baza pentru a intra in Valhalla e sa ai mai mult de un neuron. (se numara la portile templului nu mint) asa ca s-ar putea sa nu ne vedem pe acolo.
A dvs, pe veci,
P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu