Wings of Destiny

luni, 2 noiembrie 2015

Reflecție...... Colectiv și o nouă lumină asupra situației noastre.....

    
   
     Am citit foarte multe articole, mesaje și opinii despre cele întâmplate în Club Colectiv. Nu mai are rost să fac și eu aici bilanțuri sau scheme  analitice... Apreciez faptul că statul s-a mobilizat în special pe rețelele de socializare și au creat din asta un mare eveniment socio-cultural... Îmi era de multe ori teamă să scriu public la întâmplarea unei tragedii sau la izbucnirea unui conflict dar acum chiar îmi doresc să exprim o mare dezamăgire .... Nu ar fi trebuit să moară oameni, să se ajungă la certuri conspiraționiste și la discuții interminabile ca noi să ajungem să ne dăm seama de lipsa siguranței în locurile publice.
  Și eu sunt tânără și văd că zilnic se adaugă ceva pe lista de probleme: fie risc să mă sfâșie câinii maidanezi pe stradă, fie stau mereu cu teama că mă poate călca un neavenit cu permis obținut pe căi ilegale, fie merg cu neliniștea că vreun individ ciudat îmi poate sustrage obiectele de valoare, fie mă încearcă un gând de neîncredere că prietenii din cercul meu alături de care îmi petrec timpul pot avea planuri indecente cu mine sau acțiuni de asemenea natură la adresa mea,,,, iar acum.... mă uit la acest caz și constat că pe lângă toate acestea trebuie să mă mai tem și de clădirile care stau să ardă din cauza materialelor cu care sunt căptușite interioarele sau care stau să cadă fiindcă.... există și posibilitatea unui cutremur destul de mare și periculos...
   Cuvinte ca * Demisia! * sau * Vinovații să stea la închisoare! * sau alte * revoltisme * din acestea mi se par inutile... Cine ne poate garanta că o nouă conducere ar schimba și situația? Eu ca tânăr cetățean cu iluzia eurostandardizării bine implementată în psihic încă din adolescență și cu aspirații de ( poate chiar ) viitor doctorand în această țară nu scriu pentru a arunca acuzații sau judecăți la adresa niciunei persoane fizice sau juridice. Eu scriu pentru a ridica un semnal de alarmă, pentru a exprima îngrijorare fondată nu numai pe studii științifice ci și pe demonstrații reale și pentru a sublinia faptul că NU SUNTEM ÎN SIGURANȚĂ!
   Sper ca propaganda care ne invadează să se schimbe curând în luarea de atitudine și să se investească în drepturi fundamentale și nevoi de bază dacă tot întâmpinăm dificultăți în statutele noastre * ce înclină spre dezvoltare*.....
  Rog autoritățile să ia atitudine și rog activiștii să înlocuiască manipularea populist-propagandistă cu un activism de efect concret și cu strategie de viitor!
NOTĂ:
( nu este o generalizare ci o observație care vizează majoritatea )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu