Wings of Destiny

sâmbătă, 6 martie 2010

Un Mesaj Important!

Dragii mei,
Va salut inca o data, astazi cu o noua pagina de jurnal care nu este nici de aceasta data o compunere lirica. Acest mesaj este pentru cei care sunt atat de draguti incat sa se uite si la hi5-ul dar si la blogul meu.
Scumpilor,
Eu una am pus acolo poze cu mine fiindca am avut curajul sa o fac. Cei care au dat comentarii frumoase, aveau la randul lor poze pesronale puse acolo. Cei care au injurat sau si-au batut joc de mine nu aveau nici macar o singura poza cu ei (asta am observat-o la toti fiindca am privit si eu albumele respectivilor comentatori). Concluzia mea este ca aceia care stiu sa-si bata joc, sa injure si sa zica tot felul de tampenii sunt niste lasi. Eu poate ca nu sunt frumoasa (desi frumusetea e relativa). Poate ca nu arat ca o diva  (desi nu asta a fost tinta mea). Poate ca nu sunt fotogenica (nu e vina mea). Poate ca pur si simplu nu stiu sa pozez, nu sunt prezentabila si nici placuta........ e ok din punctul meu de vedere....... insa eu fata de voi am avut curajul si sinceritatea de a ma arata lumii asa cum sunt (chiar daca e doar lumea de pe net). Eu nu am pus poze doar cu peisaje sau simboluri pentru a ma ascunde in spatele unei iluzii. Voi insa asta ati facut . Poate ca anumite comentatoare (se intelege fete) sunt de n ori mai urate si mai putin fotogenice decat mine insa sunt si de n ori mai lase si mai fricoase. Eu una ma impac cu propria mea fiinta. Pentru mine nu conteaza felul in care ies in poza dar conteaza ceea ce simteam eu in momentul in care mi s-a facut si ceea ce tot incerc eu sa transmit postand-o pe hi5. Din fericire exista si unii care inteleg asta, insa aceia au avut marea politete de a se arata. Nu te obliga nimeni sa te expui pe net dar macar nu te mai da o mare frumusete pe langa altul care are curajul sa -si recunoasca uratenia sau defectele fizice pe care le are........ Eu consider asta ca fiind sfat sau indemn desi probabil ca nimeni nu ma va lua in seama acum. Nu ma supar nici macar un pic. Oricum mai tarziu o sa va para rau fiindca veti vrea sa va ascundeti si in viata reala, nu veti avea curajul sa spuneti DA, ASTA SUNT EU ! Veti fugi mereu dupa un look fals, o imagine formata de mintea voastra, ceva ce veti vrea sa fiti insa nu veti ajunge in veci si asta va va face sa fiti si mai frustrati(e)- valabil si pentru baietii comentatori...........
Sper totusi sa nu ajungeti chiar acolo insa multi au ajuns destul de aproape de asta...... Sincer, eu ii multumesc Domnului pentru calitatile pe care mi le-a dat si incerc pe cat posibil sa nu-l manii si sa-i cer sa ma pastreze asa fiindca e foarte bine in comparatie cu altii care nu au primit nici pe sfert din cat am eu .......
Probabil ca ati inteles......... Va salut respectuos si fara pic de dusmanie dragilor, fiindca eu nu injur , iar pentru mine sentimentul de ura nu exista.
Aveti grija de voi si de armonia cu sinele!
PAINKILLER MITHRIL M.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu