Wings of Destiny

miercuri, 3 martie 2010

As vrea sa o dedic dar nu stiu cui...... poate stii tu mai bine!

TREZESTE-TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Simti o palma rece pe fata sufletului reflectata cu o unda de iubire rupta din rai  a mamei care distruge orizontul tau de durere printr-un zambet......... totul trece........ acum tu stai si plangi la pieptul ei, scaldata in cristale sarate iesite din ochii tai verzi ca smaraldul.
Cristalele nu ies din smaralde! Chimia nu accepta asta! E contra stiintei asa ca nu o mai sfida si opreste-te din plans!!!
Smaraldele tale ma ating cu privirea. Ma penetreaza. Am venit ca si intrusul care ataca intimitatea fiicei suferinde, iar tu ma privesti de la pieptul mamei tale si ma vezi exact asa cum sunt, o umbra trecatoare care are ca arme doar doua safire. Acestea nu fac fata smaraldelor tale penetrante din care ies cristale....... Cum asa? Razboiul pietrelor pretioase abia incepe....... sau nu....... ar fi mai bine sa nu te atac. E contra principiilor chimiei.
Asa ca fug! Fug foarte departe! Fug acolo unde pot sta doar eu impreuna cu safirele mele , intr-o lume a matricilor, a dischetelor si a lucrurilor ciudate impletite cu matematica oferitoare de cosmar, cu exactitatea rece a realitatii si cu lumina dura a unui monitor pe care se afiseaza zi de zi simboluri fara suflet, unde singura mea muzica este sunetul continuu al unui procesor care vorbeste in limba lui, o limba binara formata doar din doua cifre- 0 si 1.
Tu insa nu te gandi la mine. Pe mine deja m-au aruncat. Tu esti acum pe tronul de printesa care iti este destinat. Nu mai plange! Bucura-te!!!!!!
Pe tine nu te-au dezintegrat complet...... tu mai simti inca iubirea celor din jur, zana gratioasa a pietatii. Eu am fost blestemata sa iubesc un vis. L-am iubit atat de mult incat m-a taiat cu totul din radacini. Mi-a luat sufletul si a fugit cu el iar singurul lucru care mi-a ramas spre iubire a fost fieratania mea , dulcle meu sistem de calcul, interesanta mea muzica binara si safirele mele slabe care oricum nu fac fata smaraldelor tale.
ASA CA NU MAI PLANGE! NU SFIDA CHIMIA ARUNCAND CRISTALE DIN SMARALDE! E POSIBIL SA SE SUPERE PE TINE........!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu