Wings of Destiny

vineri, 5 martie 2010

De ce JUDAS PRIEST??????

In primul rand tin sa spun ca nu public aceasta postare de dragul artei literare pur si simplu. Este cu adevarat o pagina de jurnal dar mai mult decat atat este un mesaj pentru prietenii si cunostintele mele care mereu ma intreaba de ce oare de o  bucata de vreme am inceput sa spun ca formatia mea preferata este JUDAS PRIEST  si nu Manowar cum era pana acum.
Ei bine, asa este! Nu vreau ca oamenii sa inteleaga ca eu am inceput sa ignor total formatia Manowar care pentru mine a insemnat foarte mult (si inca mai inseamna ceva). Ii ador si pe acestia dar au trecut pe locul 2 dupa Judas.
De ce oare?
Pai........ sa va raspund la intrebare:
1: Cantecul meu preferat este PAINKILLER . Am iubit acest cantec inca de la prima ascultare (pe atunci fiind o convinsa fana a celor de la Manowar)
2: PAINKILLER este username-ul meu cam pe toate site-urile (e un argument prostesc dar totusi pentru mine are o mare valoare sentimentala)
3: (aici vine partea adevarata a problemei) Judas Priest nu s-au axat pe o singura tema (ca ''razboiul'' la Manowar) si chiar daca au avut mai multi solisti, mai multe stiluri si mai multe teme pentru cantecele lor au stiut ca din fiecare lucru diferit sa faca ceva frumos si agreabil. Versurile lor sunt mai mult decat profunde si privesc viata reala (nu numai pe cea fantastica). Au avut perioade foarte grele ca trupa: vieti tumultuase, probleme de sanatate  ba chiar au fost acuzati pentru ca un tanar s-a sinucis ascultandu-le piesele......
Dupa parerea mea aceasta trupa nu merita sa fie doar ascultata si aclamata. Este mult mai profunda si poate crea stari de spirit neasteptate. Atunci cand spun ''ascult metal'' ma gandesc fara sa vreau la Judas Priest. Atunci cand le pronunt numele, cand  port tricouri imprimate cu ei si cand urmaresc cu atentie linia melodica a unei piese simt un fior pe sira spinarii. Prin versurile lor (atat din cantecele vechi cat si din cele noi) am ajuns sa descopar un nou univers, iar in unele piese ma regasesc cu toata fiinta mea (Better By You, Better Than Me - exemplu ).
In afara de versuri au si niste chitaristi de exceptie, ca sa nu mai vorbesc de baterist si de Halford (vocalul trupei) care nu-si pierde suflul in concert si nu greseste notele muzicale (plus ca nu se incurca in versuri).......
Cred ca Priest sunt profesionisti din punct de vedere muzical, insa au si un mare impact asupra oamenilor. Cel putin asupra mea. Mi-au deschis alte orizonturi si m-au ajutat prin cantecele lor (impreuna cu alti factori desigur- anturajul, scoala, parintii etc.) sa vad viata in alte culori. Sa o vad asa cum este ea. Poate putin amestecata cu fantezia vechilor legende nordice(a celor de la Manowar) dar nu mai mult........
Imi pare rau pentru subiectivitatea mea. Probabil ca nu ar trebui sa scriu asta aici insa nu pot spune fiecarei persoane in parte de ce oare Priest si nu Manowar.
Manowar au fost la timpul lor preferatii mei. Nu neg asta. Ii respect si ii ador in continuare. Au un loc inalt in topul meu de formatii si nu cred ca am sa-i uit in veci insa consider ca m-am maturizat. Imi trebuie ceva diferit. Ceva care sa imi arate diferenta dintre legendele de la 14 ani si realitatea pe care o descopar la 16.........
Nu am concluzii pe care as putea sa le trag aici. Sper ca am fost destul de explicita si ca ati inteles mesajul pe care am vrut sa-l transmit prin aceste randuri mici si neinsemnate care din pacate nu pot arata tot respectul meu pentru Judas, unii dintre CEI MAI IMPORTANTI DESCHIZATORI DE DRUMURI. Asa cum un bebelus se foloseste de un premergator, asa ma folosesc si eu de versurile formatiei Judas care imi dau prilejul de a face adevaratii mei PRIMI PASI SPRE REALITATE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu