Wings of Destiny

sâmbătă, 17 august 2013

Eu am....

... Am o casa mare... Cat de mare? Foarte mare! Atatea porti ascunde-n ea cutia de chibrituri....
... Eu am un paradox pe nume Focs care se scrie asemenea lui cocs si e un mic ganditor calator care ma face mereu sa-mi dau raspunsul la aceeasi intrebare nedumerita fiind asezate strategic amestecul de nuci cu miere langa ciuperca otravita.....
.... Eu am cuvinte-ntregi cununi si regi stau toti ascunsi sa iasa la iveala doar intr-o noapte cand ceasul bate ora de taina atunci cand toti copiii dorm si cand natura cea desfigurata pare a fi 'Dumbrava Minunata' asculta-i zambetul in sine si lasa-te purtat de tine cararea sigur merge inspre bine....
.... Eu am un unicorn cu doar un corn , nu cu al iernii horn... zboara pe cer mereu stingher isi cauta o parte din frageda sa carte el scrie cu cerneala fermecata din cornul sau... asta doar cate-o data... in general fiind uituc la culme umbla prin lume recitand un nume frumosu-i glas de oameni amintit insa viersul mereu neauzit...
... Eu am floarea de nufar ascunsa-n cufar un instrument ciudat si lent de muzica fina ritm de lumina o nota suava pe-o voce grava matase-apoasa fiica frumoasa se-mbraca-n mare si pleaca spre soare alt suflet scapa trupul se-adapa, eliberare intr-o suflare
... Eu am alegorie in poezie comoara vie din gelozie nu-i pentru mine totu-ti apartine caci eu nu sufar inchisa-n cufar. Pe evantai imi scrii din rai trimite semn vantul solemn arunca strofa ce te imbraca sa vezi cum slova litere dezbraca... Priveste bine naturaletea apoi distinge ce e tristetea farama din mine pe unda din tine refractii rasfrange petala de sange...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu