Wings of Destiny

luni, 5 iulie 2010

Un mic omagiu celor care imi umplu viata de lumina

 Iata-ma scriind din nou, de data aceasta in numele celor care imi ofera cate un zambet in fiecare zi , o emotie inainte de culcare in toate noptile de vis adolescentin, un tremur in inima atunci cand ii ascult la orice ora si in orice situatie. Acestia sunt Manowar-Regii Muzicii Metal.




 Ce pot eu sa spun despre Maiden? O trupa atat de mare , de glorioasa si de stralucitoare.... ei au fost printre primii care mi-au atras sufletul spre muzica adevarata. Ii ador si le pastrez un loc special in inima mea. Ei sunt Iron Maiden- Revolutionarii Muzicii Metal



Ei canta aici  pe blogger , ei canta in inima mea, ei sunt unii din cei mai buni artisti contemporani. GammaRay- Pasionatii Muzicii Metal
























Iata-i si pe primii mei metalisti- cei care mi-au aratat ce inseamna sa asculti vibratiile unei chitare, sa iubesti sunetul dulce al bateriei si sa fii un adevarat Mother F"""er hihihi. Metallica- Unicii Metalului















Ar fi o crima sa te consideri metalist si sa nu-ti placa Iron Savior- Disciplinatorii Muzicii Metal






















Dintre toti, acestia au fost speciali pentru mine in felul lor. Judas Priest- Propovaduitorii Muzicii Metal
























Iar aceasta sunt eu: Adoratoarea Muzicii Metal




















dreamer.starlight@yahoo.com adresa mea- numai pentru voi-Iubitorii De Metal.



p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu