Wings of Destiny

marți, 1 iunie 2010

Visul unui copilas (intamplare jucausa )

Stateam culcat pe cer si priveam lumea de jos in sus. Era haios sa-mi vad universul intors pe toate partile, sa-mi vad constelatiile ratacindu-se in stanga si-n dreapta, cautandu-si locul pe care nu-l mai gaseau.....hihihi! Toate astea erau din vina mea caci eu voiam ca lumea sa fie schimbata asa ca am vorbit cu o zana care m-a ajutat. A rostit cateva cuvinte, toate s-au inversat iar ea a disparut. A plecat departe. M-a lasat singur. Insa nu-i nicio problema. Mie chiar imi place sa ma distrez in haos. Asa ma vezi acum stand si razand. Rad de tine . N-ai ametit inca? Esti cu capul in jos nu-i asa? Hahaha! Priveste masinile si avioanele. De acum rolul lor s-a schimbat. Masinile vor zbura pe cer iar avioanele vor merge pe pamant. Hmmmmmmm asta inseamna mai multe blocaje in trafic nu? Da...... pentru ca avioanele sunt mult mai mari ca masinile si fiindca totul e intors pe dos va trebui sa traversam strada stelara pe rosu fiindca verdele e interzis.
Rachetele nu vor calatori departe. Nu nu.... doar pana-n Centrul Pamantului. Universul lor va fi limitat de acum inainte . Hihiiiiiiii nu-i amuzant?
De fapt................ nu e...............
Copilasul se trezeste:
Iata-ma inapoi . Totul e normal. A fost doar un vis. Visul era hazliu la inceput dar a devenit un cosmar........
Relatarea se incheie cu brusca maturizare a copilasului:
MAI BINE NU INCERC SA SCHIMB LUMEA CHIAR SI DACA APARENT ASTA PARE A FI SALVAREA MEA. CEL MAI BUN LUCRU ESTE SA IAU VIATA CA ATARE SI SA MA LAS PURTAT DE ARIPILE DESTINULUI (still riding on the WINGS OF DESTINY)........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu