Wings of Destiny

miercuri, 9 iunie 2010

Confesiunile Unui Spirit

Sa fi vorbit si eu candva,
Candva de mult in viata mea
Caci eu acum nu-mi amintesc
O vorba spusa-n vreun context.

O taina sa fi-avut si eu
Un gand secret numai al meu
In noaptea neagra un fior
O pasare ce trece-n zbor

Tin minte-o data c-am visat
Ceva frumos si fermecat
Insa mi-e greu sa-mi vin in firi
Sa readuc vechi amintiri.

O inima stiu c-am avut
O inima ce a batut
Speranta ea mereu mi-a dat
Dar de la mine a plecat.

Si iata: veacuri au trecut,
Cu soare, ploi si-amar prea mult
Dar eu acelasi am ramas
Un calator far-de popas.

Eu nu stiu ce-am fost pan-acum
Nici unde merge al meu drum
Nu stiu ceea ce am sa fiu
Dar cine sunt eu bine stiu.

Trecutu-i doar o amintire
Iar viitorul o sclipire
Eu rogu-te doar: NU UITA
CE FACI ACUM CU VIATA TA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu