Wings of Destiny

sâmbătă, 5 iunie 2010

Lista De Cumparaturi

- O legatura de prietenie
- Un kilogram de bunavointa
-O unda de mister
-O umbra de fiori ascunsi
-O suta de minuni sperate
-Sapte vrajitorii in noapte
-Doua margaritare pentru doi ochi de safir
-Un litru de lotiune magica din plante gratioase
-Un inalbitor pentru pete de tristete
-O solutie de curatat teama
-O paine pentru hrana cea de toate zilele
-O carte pentru o calatorie galactica
-Un bilet la spectacolul vietii
-Un album foto pentru amintiri
-Culori pentru fiecare zi
-Ciocolata pentru a indulci supararea
-Un ceai de relaxare
-Ceva medicamente de la plafar pentru bunica cea blanda si inteleapta
-Un sintetizator pentru tatal cel muncitor
-O tigaie pentru mama cea harnica
-O masinuta pentru fratiorul cel jucaus
-O papusica pentru surioara cea mica si draguta
-Un zambet pentru prietena mea cea mai buna
-O floare pentru matusa care vine in vizita
-Caiete pentru notitele de la scoala vietii
-Un CD cu Dire Straits pentru cel mai bun amic
-Un calendar pentru a nu pierde notiunea timpului
-Un lantisor pentru amica mea fotomodel care va trebui sa straluceasca in seara asta
-Un bilet la concertul lui Bruce Springsteen pentru mine
si..................
-Acest blog numai pentru tine, dragul meu cititor.
Sper ca nu am uitat ceva fiindca in general visatorii mai uita insa stiu ca voi merge acasa cu o multime de lucruri. Nu-mi dai si tu   o parte din sufletul tau ca s-o duc lumii intregi in dar?.............

Un comentariu:

  1. Foarte originala si proaspata aceasta lista de cumparaturi...Mai ales inalbitorul pentru petele de tristete m-a dat gata...Vreau si eu unul...ba chiar mai multe...

    RăspundețiȘtergere