Wings of Destiny

luni, 5 decembrie 2011

Blank & Black

Hey, Black, ce crezi tu ca faci? Fugi de lume fugi de lumina te ascunzi intr-un vis si iti inchizi portita de aur ferecata cu o ghicitoare pe care nu o poate deslusi nici cel mai istet si mai nazdravan din copilasii pe care i-am preschimbat in spiridusi ai scanteilor?
Ce faci cu vremea? Te joci sturlubatic cu un manunchi de fulgere in clepsidre cu nisip de uitare si aroma de cafea.... mmm da imi amintesc prea bine de dulceata ta rosiatica si apetisanta cu aroma de floare diamantina... imi amintesc de pozele frumoase pe care mi le aratai cand te intorceai din calatorii insorite... dar unde ti-ai ascuns tu firea, oh, tu intuneric protector al povestilor nespuse, al cantecului nevazut..... Dezvaluie-mi soarta iar eu iti voi fi aproape.

Oh, Blank, tu fulg de nea stins si inocent... De unde sa-ti mai dau eu viata cand n-am putere sa mai ies in lumina de faclie? De ce m-ademenesti cu spiridusii tai , poem neterminat al deznadejdii, copil nepedepsit al fericirii... Pe unde calea mea s-o mai feresc de tine, comoara imbracata in cristal de gheata? Tu, mana rece si amagitoare, tu pata de inselaciune filozofica..... De ce sa fiu al tau rob pe veci oare? Nu vezi ca negura mi-e azi stapana? Nu vezi ca libertatea mi-a fost data? Facut-am rau acum in sihastrie vreau sa imi ispasesc pacatul cel etern dar lasa-ma sa dorm in coaja de copac, sa spun povestea mea unui drumet, si vantul martor tainic fie-mi el in vremi de noapte...... Ai strabatut in inima cu spada acum strabate-mi gandul cu povara caci tu distrugi ca tinta pentru a ta fala....

Black este rau omoara si distruge
Blank este doar un lup in chip de oaie
Black doar in inimi sabia infige
Blank speculeaza si sufletul taie.

Black nu gandeste el doar actioneaza
Blank mintea-ti joaca si apoi te-nvinge
Black stie lupta dreapta, virtuasa
Blank cu o vorba focul tot ti-l stinge.


Raul in chipu-i ni se-arata noua
Vrem sa fugim, de el spre a scapa
Dar lumea asta nu mai este noua
Greu e din viata viu sa poti pleca.

Fie subtile sau in minte-ti clare
Caile noastre trebui' stiute
Asa ajungi si te-ntrebi acum oare
Cum de-ai ajuns pe taramuri nevrute.

Raul subtil il domina pe-al falnic
Il face dintr-un rege cu faima un rob
Sa te feresti, sa te-ascunzi intr-o taina
Nu privi spre ceea ce-i rau, ci fii orb

Black se retrage in a sa povara
Moare in chinuri de rau bantuit
Blank ramane ca raul sa nu piara
Tu ocoleste-l de-l vei fi intalnit......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu