Wings of Destiny

vineri, 17 decembrie 2010

Draga A,

Iti scriu din nou in speranta ca vei citi.
Oare pe unde visezi tu acum? De pe ce floare culegi lumina launtrica cu care poti umple cupa vietii? Pe ce inaltimi iti este sufletul?

Nu am mai avut curaj sa-ti scriu in ultimele veacuri fiindca nu am primit un raspuns de la tine de foarte multa vreme, asa ca pierzand notiunea timpului te-am ascuns si pe tine in clepsidra uitarii. Cu toate astea locul tau nu este acolo fiindca prafurile  medicinale m-au facut sa-mi amintesc de tine si sa-ti dedic aceasta bucata de pergament stacojiu patat cu aur.
Stii ce am visat aseara?
Mii de stelute colorate... Nici nu-ti imaginezi cat de multe erau...... Oooh asa de multe......... Am incercat sa le numar. Asa cum am invatat pe bancile scolii stii tu........ 1, 2, 3,4 insa numaratoarea trecea de infinit si cum eu nu stiam sa numar mai departe mi-am pierdut sirul iar stelele au cazut peste mine.
Am simtit o atingere rece ca de gheata. Mi-a zguduit sufletul si mi l-a intors pe toate partile iar lumea mea a inceput revolta.
Apoi fugeam pe un camp...... fugeam si nimeni nu reusea sa ma opreasca.......... Stii oare de ce fugeam? Poti tu sa deslusesti acest vis si pentru mine?
Tu stii sa numeri peste infinit? Poti sa-mi spui ce urmeaza dupa numarul suprem?
Ti-as spune mai multe insa razboiul e pe sfarsite si sufletele ma cheama.
Te rog sa-mi raspunzi!!!!!!!


A ta,
Walkyrja

Un comentariu:

  1. QUE BUEN BLOG :) ME GUSTO MUCHISIMO JEJE AUN QUE NO ENTAIENDO NADA LO TUBE QUE TRADUCIR CON GOOGLE CHROME :D

    RăspundețiȘtergere