Wings of Destiny

vineri, 14 mai 2010

Un Vals In Ritmul Ploii

Ploua...........
Ploua cu bunatate de sus . Ploua cu delicatete, iar picaturile cristaline ma ating. Ploua peste mine. Ploua peste noi toti. Ploua cu divinitate si suferinta. Ploua cu praf de bunavointa. Ploua cu viitor si trecut chiar acum, in prezentul gri al iubirii. Ingerul meu desertic si misterios va veni din nou sa-mi nauceasca mintea dar eu nu-i-o voi permite. Voi dansa Valsul cu alt inger. Poate cu unul diferit. Poate doar cu unul imaginar. Voi dansa in ploaie fiindca in noaptea asta nu-mi e somn. Voi dansa gratios, cu precizia unui matematician. Voi dansa Valsul ca si cum l-am stiut din totdeauna. Ploaia imi va tine loc de orchestra, iar eu voi dansa  pe afara de mana cu fericirea probabil si cu speranta sau poate chiar cu un nou inger.
Ploua............
Nu mai conteneste........ fulgerele penetreaza vazduhul, taind bolta razant, iar tunetul il urmeaza grav, cu nuante artistice de melancolie dura. Nu. De fapt este tot fulgerul insa efectul sonor fiindca lumina se propaga mai repede decat sunetul.... asta nu cumva era lectia la fizica? Poate....... Nu mai tin minte...... eu ma gandesc doar la Valsul meu pe care am inceput sa-l dansez. Am inceput prinzandu-ma de mana cu sufletul meu. N-a venit niciun inger. Nu mai trebuie sa vina. Mi-e bine asa. Ma misc cu gratie de lebada signus, alunecand pe strazile umede ale orasului asemenea unui vector al placerii si precizitatii.
Nu mai ploua.
Eu plang. Insa lacrimile mele nu sunt suficiente ca sa ude pamantul asemenea ploii.
Oare ce traiectorie au lacrimile mele? Oh...... fizica din nou.......
Hey, ingerul meu desertic, am o intrebare:
Oare dragostea nu e cumva o stiinta exacta? Oare Valsul nu e de fapt o alunecare vectoriala? Oare eu cine sunt?
Eu te-am iubit, insa acum nu mai dansez Vals cu tine. Acum nu te mai iubesc, si de aceea am nevoie de alta fiinta pe care sa o iubesc.
Am personificat asadar Ploaia in ceea ce ai fost tu o data pentru mine si iata-ma iar indragostita.......
Vezi? Uneori o problema de fizica, arta si dragoste nu e atat de greu de rezolvat.......
NOTA:
Prin ''arta'' ma refeream la tactica de dans a Valsului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu