Wings of Destiny

sâmbătă, 15 mai 2010

Pentru tine, ....... PRIETENE!

-Ce pot sa-ti spun acum, prietene?....... vorbele noastre nu se pot rosti pe strada, in vazul lumii. Nici macar intre noi nu ni le putem spune desi ne cunoastem atat de bine. Ti-e frica? Frica sa spui lucrurilor pe nume? Frica sa dai frau liber mintii si sentimentelor tale? Dar imi esti totusi prieten....... nu?........
Afara e prea furtunos ca sa mai staruim pe o strada naruita de praful orasului si particulele de ADN ale fiecarui trecator. Hai mai bine undeva....... intr-un loc confortabil unde sa stam pe fotolii de piele cu un ceai in mana, un foc bland alaturi, dar fara carti bune. Fara ziare.Fara reviste, radio sau televizor. Iti dau drept ocupatie sa citesti paginile sufletului meu, iar eu le voi citi pe cele ale inimii tale. Asa vom sti exact daca suntem de calitate prin prisma unui alt editor de proza tragi-comica a editurii ''Viata''.........
Lectura placuta dragul meu, nu uita sa-mi spui daca merit sa fiu publicata , daca ar trebui sa-mi mai revizuiesc exprimarea, subiectul sau coperta, ori poate ca voi fi un Best-Seller nu?
Cine poate sti?...... Cine poate sti asta mai bine decat tine, dragul si adevaratul meu PRIETEN?......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu