Wings of Destiny

joi, 8 martie 2012

Catre mamica mea...

Draga mama,
Cum pot sa-ti spun prin cuvinte cat de mult iti multumesc...?? Cum pot eu oare sa insir farami de inima pe o coala de hartie virtuala?... Cum poate oare o fiinta cu puteri nu mai mult decat cele omenesti sa-ti spuna prin simple jocuri de litere cata dragoste iti poarta?? De unde sa mai caut eu pulbere de cristal al virtutii si vraji de pretuire pentru tine, faptura care existi si dainui in sufletul meu ca o flacara a iubirii pure si adevarate.
Nu vreau sa iti mai multumesc acum pentru ca m-ai nascut si m-ai crescut, pentru cate ai facut pentru mine si cate faci in continuare. Tu stii deja ca pentru asta mereu ma voi pleca in fata bunatatii tale eterne. Azi insa vreau sa-ti spun altceva. 
Iti spun ca pentru mine nu esti o zana din povesti, nici profesoara nici confidenta nici psiholog si nici sprijin. Esti toate la un loc!! ESTI MAMA!! O mama adevarata care stie sa ma priveasca, care ma intelegi, care nu-mi da bani ca sa ma faca fericita, care stie sa asculte muzica impreuna cu mine, sa-mi citeasca o carte, sa-mi fie aproape si sa ma apropie de sufletul ei. O mama care are mii de lucruri de spus in mii de limbi straine, care stie de toate chiar daca nu le-a studiat, care ieri imi deschidea cartea de literatura purtandu-ma intr-o lume de basm iar astazi deschide impreuna cu mine cartea de limba engleza, geografie sau stiintele naturii. O mama care se informeaza pentru a ma informa, care se intereseaza pentru copilul ei, care mi-a dat lapte de viata din prima mea zi pe Pamant si care astazi imi da lapte de intelepciune in chip de conversatie la ceai. O mama care intelege cutiuta muzicala la fel de bine precum muzica usoara, adaptabila la orice, alaturi de sufletul meu, parte din mine, mana pe care o pot strange mereu cu incredere in momente fericite, cu teama in momentele plapande, stiind ca voi primi drept raspuns o imbratisare calda si sincera care  da vigoare trupului si zambete sufletului... 
Tu, mamica mea sa stii ca nu ai cum sa nu-mi fi creat viata fiindca te am mereu cu mine, icoana vie al drumului meu prin viata....


ACEASTA POSTARE O DEDIC CU MULT DRAG MAMEI MELE- LACRAMIOARA PINTELEI  PE CARE O RESPECT SI O IUBESC ENORM <3 

Petra (Walkyrja Dark) - 8 MARTIE 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu