Wings of Destiny

miercuri, 28 aprilie 2010

Poemul Destinului

In undele creatiei letale
Se scurg usor lumini scaparatoare
Asemenea acelei flacari vii
Ce arde in adancul inimii.

Pe tine eu te vad ca printr-un vis
Pierdut in propriul tau paradis
Ce e ingrozitor de minunat
Caci din el nu vei fuge niciodat'.

Faptura a cerescului abis
Intoarce-te spre-al tau suflet distins
Si da-mi cu bucurie mana ta,
Iar astfel iti voi spune taina mea.

Fiindca eu asa cum am mai spus
Apar din negura seninului apus
Tinand toiag de aur intr-o mana,
Pe crestet cu mandrie port cununa.

A sortii tale e cununa mea
Facuta-n diamant si praf de stea,
Iar eu pe tine astazi te-am ales
Sa te-aduc rodul vietii tale la cules.

De crezi intr-un adevarat destin
Intoarce-te si cugeta putin,
La ceea ce-ai fost tu pan-acum
Si la cum sa devii un om mai bun.

Nu crede si nu mai spera,
Ca toata lumea asta-i doar a ta
Caci tu esti pan-la urma doar o parte,
Din lumea ta si din a vietii carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu